『避免做爸爸』的方法

上次講到想做爸爸其實都唔係話咁易!有時想有就難,唔想有就中左~
今期同大家講下想『唔想做爸爸』可以點樣避最有效D啦~一齊望下以下呢四點:

1.正確使用安全套
龍袍(安全套)貴極咪幾廿蚊一個,比起養一個小朋友真係無得比!
最好每一個兄弟都袋定一個旁身,要用起上嚟果陣時無係手就麻煩了!

2.服用避孕藥
跟住方法食,每日一粒!
都算係一個幾安全嘅做法嚟的,每盒入面都有說明書,有講唔記得左食之後要點~
啱啱開始食,頭一個月幾時要穿龍袍等啊都有講,有時間就自己再深入啲研究喔!

3.最精準的計算安全期方法同風險評估
要計安全期首先你要紀錄伴侶每一次嚟月經的日子,用過去3個月的經期平均數來計算。
另外要知道既係,大約精子係伴侶身體入面可以存活5日
卵母細胞(oocyte)排出後亦可以存活1-2日
排卵期大約係經期嘅中間嗰日,即係例如每次月經相隔28日發生,排卵就會響第14日出現。
*唔安全嘅安全期計法係咁既:
當最近3 次經期日子平均是32天,排卵日子大約是第16日,因為精子可以存活5日,所以排卵前5 天唔安全,另外粒oocyte可以生存2日,所以排卵後2日都唔安全。
如果衣個例子就是Day 12- 18 唔安全。衣個係一般計法
(📣📣📣但健康顧問話你知衣個計法係絕對唔安全!!!)
因為每一次月經都係進行式,只有真係月經嚟左你先知成個月經係幾多日!
*所以應該咁樣計:
假設人類最短月經出現日子,傳統上中醫話月經先行可以係21日,甚至再短,但正常人本身28日一次,你計到佢21日一次已經好盡,就當21日,排卵大約第10-11日,減返5日,📣📣 即係Day6 之前先係非常安全,如果伴侶月經流4日血,你仲有2日係非常安全。
其他日子都係穿返龍袍(帶返安全套)啦!

4.緊急避孕丸
又名事後丸,要係發生性行為之後72-120小時內服食

簡單講,唔想有意外,都係帶返頭盔(安全套)啦!
Jdailymall 幫到你,安全套:
https://www.jdailymall.com/product-category/personal_care/?utm_source=TG&utm_medium=Health

oct