精力丸『一圖概覽』呢隻有咩用?

成日聽對男士好有幫助既成份有好多,想吸收曬唔通真係隻隻都買一款咩?!
哈哈,緊係唔洗啦!介紹左好多複方,今日講講近排都幾HIT既『精力丸』啦!
『精力丸5:1 』
就有一個綜合功用,有齊曬:瑪卡、鋅、淫羊霍、東革亞里、冬蟲夏草等等。

要進食同吸收對男士有幫助既營養,膠囊就最方便。
精力丸5:1 針對男士們身體機能而研製,當中瑪卡及鎖陽成份的濃度更提高到5倍加強效用。
再配合瓜掌納、冬蟲夏草、肉蓯蓉、淫羊霍、紅景天等名貴漢方有效成份,從根本出發,提升男士機能,增強體力,輕易排除生活上壓力及障礙,解決精力久佳,容易疲倦無力,回復本來就應該有的男士精力。

JdailyMAll 有得買啦~入去連結望望詳細版產品資訊啦!
Energie – 精力丸 5:1 男士回復精力:
https://www.jdailymall.com/product/energie_5in1_3box/

oct