戴安全套覺得唔舒服?如何量度陰莖尺寸?JJ要長定粗好?

唔知大家平時用開邊隻牌子嘅安全套?戴安全套嘅時候,係咪要好大力先戴到安全套、又或者硬係覺得太鬆會甩?

其實安全套都係有分碼數㗎!多數我地都係見到S/M/L/XL碼,好多人都係就咁預計自己用咩size就買,但你又知唔知道原來安全套買錯碼其實戴嚟無用之餘,甚至有機會會「搞出人命」?!

而且,唔同品牌嘅安全套size都會不同,對某一個品牌嘅常規尺碼,可能對另一個品牌嚟講係另外一個size。但係只要知道自己嘅JJ size,您就可以好似買鞋咁好快就揾到啱嘅安全套,今日同大家睇吓點樣度JJ買啱安全套啦!

安全套有啲咩size?

S碼安全套

S碼安全套嘅直徑細於標準,直徑大約 2.7cm 至 3.1cm (27-31mm),圓周約 8.4cm 至 9.7 cm。如果你覺得一般size嘅安全套太鬆嘅話,你可以考慮試吓轉用 S碼嘅安全套。

M碼安全套

M碼安全套就係我地正常見到嘅標準尺寸,直徑大約 3.2cm 至 3.6 cm (32-36mm),圓周約 10cm 至 11.3 cm。標準size嘅安全套適合大多數人,選擇也最豐富。

L碼安全套

L碼安全套嘅直徑大過標準,直徑大約 3.7cm 至 4.2cm (37-42mm),圓周約 11.6cm 至 13.1 cm。如果你覺得 M碼有啲緊,可以試吓 L碼安全套。

XL碼安全套

XL碼安全套嘅直徑係非標準嘅大尺寸,直徑大約 4.3cm 至 4.8cm (43-48mm),圓周圓周約13.5cm 至 15 cm。如果你覺得 L碼有啲緊,特別係龜頭比較大嘅人,可以試吓 XL碼安全套。

點樣度JJ尺寸?

港語學「牙籤仔間尺」

首先揾一把軟尺(或者可以買一把港語學「牙籤仔間尺」),之後用軟尺量度JJ最粗嘅部分(圓周),再將測量結果,除以圓周率( π:3.14)就會得出自己JJ的直徑。

以陰莖完全勃起個陣嘅圓周為10cm例子計:圓周 10 cm ÷ 3.14 (π) = 3.2 cm(直徑)

JJ要長定粗好?

其實JJ嘅長度唔太重要,反而粗度同硬度先至比較重要。如果對自己陰莖唔夠,都可以試吓荷蘭Cobeco Golden XXL增大膏/增大九。

Cobeco – Golden XXL 男士增大膏係由荷蘭藥廠製造,安全保證。純天然成分,植物萃取精華。無副作用,有效促進陰莖海綿體膨脹,含銀杏葉提取物、向日葵油種子油、人參根提取物等珍貴植物精油,達到壯陽保健作用。

荷蘭Cobeco Golden XXL增大膏於性行為之前 30 分鐘使用,將增大膏塗到JJ上,輕輕按摩。呢個短期功效可以係運動的10幾至20分鐘內令JJ變得更堅挺。如果每天用嘅話可以當做「長效保養」。每次冲澡之後,瞓覺之前用。按照指示去按摩,三個月就可以見到成效。日常用嘅好處在於佢嘅功效並非同一般即時咁「一次性」,而是持之有效。一嚟可以提升硬度同持久度,而當中更可以改善血液循環及新陳代謝,令細胞增生速率提升。可喚醒一直未被使用的肌肉及軟組織,令外觀上有明顯改善同實際性咁做到「一夜三次郎」。

oct