【2022瑪卡選購攻略】秘魯 vs 金剛 vs 男剛75°  邊款瑪卡膠囊最有效?

我哋成日講瑪卡,喺JdailyMall都見到有好多瑪卡嘅產品,例如有秘魯瑪卡、金剛瑪卡、男剛75瑪卡、淒十瑪卡等等。相信大家一定有個疑問,就係咁多款產品究竟有咩分別?今日一於就嚟一一解答大家嘅問題!

瑪卡是什麼?

瑪卡原名叫印加蘿蔔,原產係南美洲安第斯山脈的一種十字花科獨行菜屬植物。瑪卡嘅葉子為橢圓,根莖形似小圓蘿蔔,係當地有「秘魯人參」、「秘魯國寶」之稱。瑪卡有分黑色、紫色、黃色同白色,而當中黑色嘅瑪卡係最珍貴罕見,四色瑪卡之中營養成份最高。係中醫嘅角度入面,瑪卡係屬於卡補陽之物,可以幫助男士精神、增加精子數目、改善睡眠質數等。

瑪卡有什麼功效?

瑪卡內有瑪卡胺同瑪卡烯,仲有多種營養功效及促進男士機能嘅作用,可以強身滋補,有助激發男士慾望,增強性能力,提升硬度及持久力,更有效擊退疲勞及舒緩壓力。食過瑪卡嘅人會有體力充沛、精神旺盛嘅感覺。但記得切記唔好過量服用,如果唔係嘅話,有機會出現熱氣、喉龍痛、生暗瘡、成日想飲凍水等常見情況。

秘魯瑪卡 vs 金剛瑪卡 vs 男剛75瑪卡

嚟到最常見的問題,究竟秘魯瑪卡、金剛瑪卡、男剛75瑪卡有咩分別呢?

男補Energie 秘魯黑鑽瑪卡膠囊:長效性 + 單一成份 + 15倍濃縮精華提煉

「秘魯黑鑽瑪卡」成份只有一種,膠囊為100%純黑瑪卡製,以15倍濃縮精華提煉,並不含其他藥物成份,完全天然兼無副作用,為男士益精助陽,激發慾望,增強性機能,減少疲勞壓力,適合長期去服用。

香港KING KONG Black Maca 金剛黑瑪卡:長效性 + 單一成份 + 50倍濃縮精華提煉

「金剛黑瑪卡」都係成份單一,100%純黑瑪卡製,更有50倍嘅高濃縮提煉,不含任何激素同藥物成份,純天然冇副作用,提升硬度及持久力,更可以舒緩壓力。適合睡眠不足,力不從心,經常熬夜,工作壓力大,腎虛氣弱嘅人士亦非常適合長期去服用。

*金剛黑瑪卡雖然比秘魯黑瑪卡有更高濃縮度提煉、可吸收嘅精華有更多,不過其實都視乎個人身體可承受嘅份量*

御藥堂 男鋼 Mr 75° 男士配方瑪卡:長效性 + 複方配方 + 綜合性全面提升

「男鋼 Mr 75°瑪卡」成份係方面就無特別標明係邊款顏色嘅瑪卡,不過就加入左複方配方,幫助你嘅身體進行綜合性嘅全面提升。針對盛年男士身體開始走下坡,加上面對日常沉重工作壓力,頻繁應酬,因而出現精力不足、體力下降或持久力欠佳等問題,男鋼 Mr 75°瑪卡可以有助強身壯陽去除疲勞,提高精神力同耐力,亦有助提升硬度同爆發力。

咁多選擇…點樣揀先啱?

雖然按包裝上嘅說明,三款嘅瑪卡膠囊係功效都好似好接近,但係其實都有些少嘅分別,男鋼 Mr 75°瑪卡嘅複方就比較適合需要全方面補底嘅男士,一樽$318/120粒都高性價比嘅。但係如果大家有明確目標,需要購買單一成份嘅純黑瑪卡,咁男士們就可以按自己嘅身體可接受程度去選擇15倍濃縮精華或更高嘅50倍濃縮精華。今次依三款嘅瑪卡膠囊都屬於長期性嘅保健品,下次我哋就講吓比較即效性嘅瑪卡保健飲品,想睇嘅就要留意下一篇文章啦!

oct