【營養保健】御藥堂前列爽有咩用?評價如何?成份及功能大拆解!

喺電視度見到御藥堂依個品牌咁多年,相信都應該知道御藥堂依隻老牌子有幾可靠,而御藥堂亦有專門解男士問題嘅保健品,今日我就嚟介紹吓御藥堂前列爽嘅成分同有咩功效啦!

男人一到三十歲就會開始出現各樣令人困擾嘅男士專屬問題,如活力不足、頻尿、難排尿、甚至有前列腺疾病。御藥堂前列爽係由天然草本成分製成,針對男士前列腺健康,有助改善男士活力下降問題、保持青春,達到補陽強精嘅效果。御藥堂前列爽適合年紀大、開始覺得活力不足,前列線出現問題嘅男士們。

御藥堂前列爽嘅主要成份有鋸棕櫚、茄精華以及南瓜籽。

鋸棕櫚又稱鋸草,能針對解決男性攝護腺問題,並且能夠增強睾丸功能。

茄精華即係我地常講嘅茄紅素,茄紅素除咗有抗氧化作用,可以幫助提升身體的免疫力外。仲有助對抗同治療前列腺疾病。

而南瓜籽則含有男性荷爾蒙嘅活性成分,能夠有助解決男性攝護腺肥大,從而改善排尿障礙嘅問題。

御藥堂前列爽1

御藥堂前列爽2

御藥堂前列爽3

更多御藥堂產品介紹:【營養保健】御藥堂 男鋼 Mr 75° 男士配方瑪卡有咩用?評價如何?成份及功能大拆解!

而邊度可以買到御藥堂前列爽?

可以在 JDailymall選購:價錢為$299一盒,有興趣嘅朋友可以按下面嘅傳送門睇吓:

oct