【性病檢查】懷疑自己中招可以點檢查?檢查性病醫院一覽

唔知大家運動嘅時候有冇做足安全措施降低性病嘅風險呢?性病(STD)通常都是通過性行為傳播感染,或共用染有病毒血液嘅個人物品或者刺針工具等傳播和感染。常見嘅性病有愛滋病、梅毒、淋病、衣原體、陰道滴蟲等。

假如懷疑自己可能受到感染, 就應該立即去接受愛滋病病毒抗體測試,千其唔好諗住去借紅十字會捐血嘅抗體測試,唔單止血液測試未必顯示到出來, 唔小心捐出血液含有病毒亦可能會傳染俾其他人㗎!所以最好都係用返正當途徑檢查最安全。

醫院會點樣檢查?

檢查愛滋病:

  • 血液測試:患者可透過血液測試來確定身體是否染有愛滋病病毒抗體。患者感染愛滋病病毒後,一般需要3個月製造病毒抗體。
  • 當測試呈陽性反應(+ve),表示你已感染愛滋病病毒,並可將病毒傳染他人。
  • 如測試呈陰性反應(-ve),表示你並未感染愛滋病病毒,或已受到感染但身體尚未製造抗體。

檢查梅毒:

  • 血液測試:醫生會透過血液測試去確定你有冇染上病毒。
  • 顯微鏡檢查:或會用顯微鏡去檢驗你嘅傷口樣本,去檢查你有冇感染梅毒。

檢查梅毒:

  • 拭子檢查:醫生會用拭子拭抹尿道、肛門、喉部、子宮頸(如果係女仔)診斷有冇染上。
  • 尿液檢查:醫生會收集尿液樣本去作出診斷。

檢查衣原體:

  • 拭子檢查:醫生會用拭子拭抹可能受感染的部位診斷有冇染上。
  • 尿液檢查:醫生會收集尿液樣本作出診斷。

檢查陰道滴蟲:

  • 抹片檢查:以棉棒自陰道、子宮頸、陰莖取分泌物,混入生理食鹽水製成濕抹片,在顯微鏡去檢查你有冇染上。
  • 尿液檢查:醫生會收集男性患者的尿液樣本作出診斷;或透過按摩取出攝護腺液體,檢查係咪有陰道滴蟲感染。

檢查性病醫院一覽

香港公立醫療部門的免費性病檢查:

  • 如果係公立醫療部門免費進行性病檢查,可以到社會衛生服務診所求醫。
  • 符合資格嘅持有香港永久身份證人士可以免費使用性病檢查服務,通常無需事前預約就可以檢查。
  • 非合資格人士同樣可以使用診所服務,每次就診費用為港幣$1190,此費用只包括部分嘅檢查,如需要其他服務則額外收費。

社會衛生科診所會提供愛滋病、梅毒、淋病、非淋菌性尿道炎、皰疹、疣、陰蝨、衣原體感染檢測。全港一共有六間社會衛生科診所:

九龍港島新界
油麻地社會衛生科診所
電話:2359 4377
地址:九龍油麻地砲台街145號油麻地賽馬會分科診所3-4樓
榮鳳書社會衛生科診所
電話:2727 8315
地址:九龍觀塘茶果嶺道79號榮鳳書紀念中心4樓。
柴灣社會衛生科診所
電話:2595 7500
地址:香港柴灣樂民路3號東區尤德夫人那打素醫院東區專科門診西翼LG5室
灣仔社會衛生科診所
電話:3103 2400
地址:香港灣仔皇后大道東284號鄧志昂專科診所6-7樓
屯門社會衛生科診所
電話:2459 2958
地址:新界屯門屯利街4號屯門眼科中心5樓
粉嶺綜合治療中心(社會衛生服務)
電話:2639 1437
地址:新界粉嶺壁峰路2號粉嶺健康中心6樓

香港其他診所的性病檢查:

香港家庭計劃指導會

電話:2575 4477

總部地址:香港灣仔軒尼詩道130號修頓中心十樓 (港鐵灣仔站B1出口)

按此一覽全部服務地點

香港愛滋病基金會

電話:2560 8528

地址:香港筲箕灣柴灣道8號筲箕灣賽馬會診所5樓

關懷愛滋

電話:2394 6677(立即預約

地址:九龍佐敦庇利金街14-20號富利商業大廈3樓B室

要到診所檢查性病好麻煩?可以試吓性病自我檢測!

如果覺得要抽時間去診所檢查性病好麻煩,又或者覺得要親身到診所做檢查好冇私隱?其實而家市面上有一啲性病自我檢測套裝,係屋企做一個初步的自我檢測,方便快捷之餘,自己嘅私隱有返保障的感覺。

世界衛生組織亦都有建議係社區採用性病自我檢測作為額外嘅措施,增加性病嘅診斷率。而且呢啲性病自我檢測套裝價錢比較親民,作為初步檢查亦能夠提供不錯嘅靈敏度及特異度。

性病自我檢測推介:

雅培 Panbio HIV Self Test 愛滋病自我測試劑(一次裝)(HK$288)

雅培在 1985 年推出第一個獲得美國食品藥物管理局 (FDA) 核准的愛滋病毒抗體血液檢測。

  • 專業使用者準確度: 靈敏度 100%;特異性 99.9%
  • 一般使用者準確度: 靈敏度 95.1%;特異性 99.6%

簡單的指尖採血檢測程序,易於使用。

19Toys有售:19-toys.com/collections/latest-products/products/panbio-hiv-self-test

GenesPrint 常見性病快測包(HK$218)

GenesPrint 性病快速測試套裝:

  • 梅毒螺旋體 抗體檢測試劑盒
  • 陰道滴蟲 抗原檢測試劑盒
  • 淋球菌 抗原檢測試劑盒
  • 沙眼衣原體 抗原檢測試劑盒
  • 人類免疫缺陷病毒(HIV)I/II 型 抗體檢測試劑盒

GenesPrint 性病快速測試產品優點:

  • 5分鐘得知結果
  • 無需血液
  • 98%以上準確率
  • CE認證

Jdailymall有售:https://www.jdailymall.com/?s=genes&post_type=product

oct