【犀利士係咩嚟?】犀利士有咩效果同副作用?男士增大持久產品推介

成日聽人講犀利士好有用,但係知唔知犀利士係咩嚟?究竟犀利士有咩成份同效果,有啲咩副作用?仲有冇其他治療勃起功能障礙產品介紹?想知咁就要睇落去啦!

犀利士係咩嚟?

犀利士(Cialis)係由禮來製藥公司開發,常見用於治療勃起功能障礙嘅藥物。

犀利士嘅主要活性成分係他達拉非(Tadalafil),即係一種PDE5抑制劑。PDE5嘅作用係調節血液中嘅化學物質,咁樣會令JJ難勃起或維持勃起狀態。而犀利士通過抑制同減緩PDE5,令血管壁得以放鬆、平滑肌鬆弛、血管擴張、陰莖海綿體充血,血液更容易流動,幫助你勃起同埋維持勃起狀態。

而當性刺激消失時,血液入面一種特殊酵素PDE就會將cGMP分解,cGMP消失之後,血管就會恢復正常,陰莖海綿體血液亦會流回靜脈,JJ也就回復原先嘅狀態。

犀利士效果如何?

犀利士嘅藥效來得快同持久,通常需要半個鐘至一個鐘頭就能夠完全發揮,藥效持續時間亦係多款改善勃起嘅藥物嚟講最長,長達36至48個鐘頭,喺呢個時間內都能夠勃起。

每日定時服用低劑量犀利士(5mg)已被亦用於治療中低程度嘅勃起功能障礙(陽痿)同攝護腺增生。臨床醫學證明,每日使用低劑量犀利士亦可以通過溫和嘅方式對生殖器嘅細胞進行24個鐘頭治療。

犀利士有咩副作用?

服用犀利士普遍都好安全,但係仍然都會有一啲輕微嘅副作用,包括:頭痛、胃痛、背痛、肌肉疼痛、皮膚發紅或潮紅、鼻塞或流鼻涕、腹瀉等。

另外​​患有其他疾病嘅人士,例如糖尿病、心臟病、生殖系統疾病或高血壓人士亦需注意,你哋所服用嘅其他治療藥物或者會同犀利士存在相互作用嘅風險。

遇到嚴重副作用例如明顯嘅疼痛、唔舒服、持續勃起超過4個鐘頭等,請立即到醫院求醫。

冇勃起功能障礙(陽痿)但想改善JJ問題?男士增大持久推介

荷蘭Cobeco Golden XXL【增大膏(50ml)/ 增大丸(45粒裝)】

荷蘭Cobeco Golden XXL 男士增大膏/增大九係由荷蘭藥廠製造,安全保證。純天然成分,植物萃取精華。無副作用,有效促進陰莖海綿體膨脹,含銀杏葉提取物、向日葵油種子油、人參根提取物等珍貴植物精油,達到壯陽保健作用。

荷蘭Cobeco Golden XXL 增大膏/增大九日常用嘅好處在於佢嘅功效並非同一般即時咁「一次性」,而係持之有效。一嚟可以提升硬度同持久度,而當中更可以改善血液循環及新陳代謝,令細胞增生速率提升。可喚醒一直未被使用嘅肌肉及軟組織,令外觀同實際上有明顯改善大細同持久問題。

銷售點:

銷售點:JDailymall (按此購買)

台灣男魂 男士活力保養濕紙巾

台灣男魂 男士活力保養濕紙巾 四合一

台灣男魂 男士活力保養濕紙巾(四合一)透過物理科技水分子,快速滲入肌膚。

濕紙巾含植物萃取物有機活性因子所以唔會有麻木感,不含酒精,不殘留,不依賴,無副作用。使用後亦完全唔會留下味道,唔會黏膩,亦可以用於口交,長期使用都OK!

銷售點:JDailymall (按此購買)

oct