染髮對身體三大害處!有機會引致脫髮、生癌?!專家教你點樣清走頭皮染髮殘留物

唔知大家有冇試過因為長期染髮搞到個頭枯燥乾旱、成日甩頭髮、成個頭都係好似落雪咁多嘅頭皮屑?想知染髮殘留物對身體三大害處?同埋專家教你點樣檢查頭皮,有咩方法可以清走頭皮上嘅染髮殘留物?咁就要留意呢篇文啦!

(一)長期染髮會導致脫髮

其實只要染一次,頭髮就會損傷一次!由其染髮嘅顏色越淺,頭皮受到傷害會越大。如果大家想染偏灰或者淺色嘅顏色,通常都需要漂頭髮先,顏色越淺要漂嘅次數亦會越多,而漂髮呢個行為更加重咗對頭髮、頭皮嘅傷害。

染髮會導致頭皮嘅角質層嘅毛鱗片脫落、頭皮嘅孔隙度變大、大量蛋白質變性或減少,就會令頭髮會變得毛糙、易斷、乾枯、分叉、失去柔軟同韌性。

如果無間斷地染髮,染髮產品中嘅化學成分會對頭皮造成一定嘅刺激和損傷,更容易堵塞頭皮,所以長遠有機會令頭髮變薄、變幼,並可能加速掉落而造成脫髮。

(二)過度染髮會阻礙頭髮生長(禿頭)

長期不斷染髮冇休息會令已經損壞咗嘅髮質傷上加傷,甚至產生脫髮問題。

係染髮嘅時候使用嘅氧化劑會造成頭髮嘅氧化傷害。嚴重嘅話仲可能會令毛囊發炎、萎縮,最後脫髮問題產生成難以挽回的結局 —— 頭髮從此無法再生長變禿頭!

(三)嚴重嘅話會患上癌症

雖然暫時未有正式研究顯示漂髮、染髮會否增加致癌風險,但染髮會致癌嘅說法,係因為以前大多數嘅染髮劑中含有「芳香胺」嘅致癌成分,有機會透過頭皮上嘅毛囊進入體內,長期接觸會令致癌成分係體內積聚,引致癌症。

過往亦有研究發現,半永久和永久的這兩大類染髮劑有較高致癌風險,通常都係因為佢哋所含的化學劑較多或較強。尤其是顏色越深的,就有越高風險會患上膀胱癌。 不過大家又唔洗大擔心,隨著染髮劑嘅配方不斷改良,唔少染髮劑廠商去除了染髮劑當中對人體有害嘅成分,令致癌風險大大降低。

染髮同時亦要做好護髮!

講完咁多染髮嘅害處,但都係相信大家都仲係想染㗎啦~

所以染髮後一定要做好護髮!有效嘅頭髮保養同護理,亦也可以幫助頭髮盡快恢復。

最近就聽到「煌悅秀髮修護中心」有一個叫「染髮殘留物解毒療程」。呢個療程係煌悅經過多年研究設計,利用獨家專利配方,再配合高潛能排毒儀,令毛囊深層次嘅「蟎蟲細菌」同「染髮金屬性化學殘留」通通排走,令老化嘅頭皮毛囊再次達至分裂狀態,出現漩渦令毛囊可以再次重新呼吸,達至理想嘅生髮環境。

「染髮殘留物解毒療程」嘅流程係點?

進行「染髮殘留物解毒療程」,首先會但幫你做詳細嘅頭皮檢查,然後用獨特嘅配方加技術,清除染髮殘留物 ,仲可以防脫髮同刺激頭髮生長。咁就可以染髮嘅同時又可以保持頭髮健康!

如果大家有興趣,都可以參考下面嘅資料:

煌悅秀髮修護中心

網址:https://www.empiresalonhk.com/

地址:九龍佐敦吳松街115號利廣商業大廈9樓

電話:6633 3969

Whatsapp:6569 9939

Facebook:EmpireSalonHK

Instagram:vipvgsalon

oct