【醫師解答】如何預防新冠肺炎?中醫師教你預防新冠病毒 舒緩疫情壓力

疫情之下人人自危,大家都好擔心自己同家人會隨時中招,除咗我哋之外,仲有冇其他預防方法?疫情壓力之下又可以點樣舒緩?我哋請教咗宏康醫道註冊中醫黃醫師,從中醫嘅角度去講解新冠肺炎的相關問題。

中醫如何預防新冠肺炎?

以中醫的角度,預防外邪(如新冠肺炎)應該要強化身體的衛氣,因為衛氣是身體抵禦外邪入侵的第一道防線。衛氣強可以減少外感疾病,包括新冠肺炎,流行性感冒的機會。

患者可以食一些補氣的藥品,如黃耆、黨參等,都能很好地提升身體免疫力的中草藥。

甚至在煲湯時亦可以加入以上藥材(E.g. 黃耆、黨參),同時亦建議多做運動可提升抵抗力幫助身體去抵抗外邪入侵

中醫如何舒緩疫情壓力?

疫情之下大家人心惶惶,心理壓力好大,好多人更加有失眠、脫髮等等嘅問題。穴位按摩、中藥亦能有助舒緩這些壓力。

穴位按摩:按壓如神門穴、合谷穴、百會穴、內關穴 等穴位可以有助舒緩呢啲些壓力

中藥:亦可以服用一些寧心安神,疏肝理氣解郁中藥

中醫的診斷方式

有人問幾多歲先合適睇中醫呢?其實中醫係適合任何年齡層去睇嘅。

中醫師會通過四診,收集病人的身體狀況去判斷體質。然後會根據唔同嘅性別、年紀,去用處方中藥、針灸、正骨等嘅方法綜合調理。

中醫嘅治療強調針對不同嘅臟腑,用中藥,針灸,耳穴等方法糾正身體陰陽的失調,使身體處於一個動態平衡當中,調理原有臟腑的正常功能,進而改善和緩解病人原有的不適症狀。

醫師建議如果患者真係太過擔心自己嘅身體情況,其實最好嘅辦法係應該透過辯證論治,搵返中醫咨詢和診斷,睇返患者屬於邊一種情況去針對性處理。

推薦閱讀

【醫師解答】中過新冠肺炎會影響男士性能力?拆解後遺症同注意事項!

【一文睇清】嚴選三大新冠肺炎後遺症 – 男士性機能真的下降?!

【健康信箱】新冠肺炎陰性後 性機能下降點算好?有無得醫返?

「新冠長期症狀」是什麼?「腦霧」(Brain fog)又是什麼?腦霧有什麼特徵?

oct