【營養保健】御藥堂 淨肝健有咩用?評價如何?成份及功能大拆解!

買保健品就梗係買大牌子先確保安全同高質量啦,相信大家都熟悉御藥堂依隻牌子,御藥堂有信譽保證,生產廠房同代理都榮獲多項認證。今日同介紹御藥堂嘅產品係淨肝健嘅成分同有咩功效啦!

御藥堂淨肝健針對人群:

御藥堂 淨肝健針對工作繁忙、經常熬夜嘅都市人群。都市人常有睡眠不足,疲勞過度嘅問題,長久下來會導致肝臟健康不足,影響肝臟營養代謝,繼而令人體嘅抵抗力下降,致使已受損的肝細胞難於修復並加劇惡化。另外,都市人長期需要應酬,酒精含有會毒害肝細胞,影響其結構及健康,過量飲酒會令肝臟損傷,引發毒素積聚。

另外,御藥堂淨肝健亦針對肥胖、高脂飲食、少運動、慢性健康等問題人士,以及中老年患者等肝臟問題高危族。

御藥堂淨肝健有咩功效?

御藥堂 淨肝健以雙倍高濃度配方,幫助強化肝臟,迅速排走體內積聚的有害物質,提高肝臟化解酒精的能力,同時改善肝臟健康。

御藥堂 淨肝健主要成份拆解:

御藥堂 淨肝健配方有著半胱氨酸蘆薈花粉等主要成分。

  • 半胱氨酸有助於戒除酒癮,為腦部及肝臟作用時所需;對肝臟細胞的新生而言係必需品。另外佢係人體新陳代謝同身體排毒都起著重要嘅作用。
  • 蘆薈有解毒、消炎、疏泄等抵抗病邪的功效。能有效解決肝病患者常因肝火旺引起便秘,清熱解毒的蘆薈可以通便洩肝火。
  • 花粉係醫學上被廣泛應用於乙肝、黃疸性肝炎、慢性肝炎、脂肪肝等肝臟疾病嘅治療。另外,花粉可以顯著提高外周血T細胞的活力和吞噬能力,提高人體的免疫功能,間接起到殺滅肝炎病毒的作用。花粉仲可以提供大量的營養物質和微量元素,以保護肝臟和維護肝臟的代謝平衡。

更多御藥堂產品介紹:

【營養保健】御藥堂 前列爽有咩用?評價如何?成份及功能大拆解!

【營養保健】御藥堂 男鋼 Mr 75° 男士配方瑪卡有咩用?評價如何?成份及功能大拆解!

而邊度可以買到御藥堂淨肝健?

可以在 JDailymall選購:價錢為$380一盒

有興趣嘅朋友可以按下面嘅傳送門睇吓:

oct