男士要想護好個肝 日常生活飲食習慣要注意!

醫師話「肝主筋,而J又係男人條宗筋,如果肝唔好,條J就唔會好」
因此其實只要護好肝,對男士機能都好有幫助。

而如果男士想護好個肝 日常生活飲食習慣要注意!

注意日常飲食 – 可能會吸收過多唔同毒素
個肝主要係幫你解下毒咁嘅,毒嘅嘢其實周圍都係,總之唔係天然有嘅嘢都有少少毒,加加埋埋就一個一壓力。好多客人諗返身體開始差嘅時間都係多左出街食之後,係嫁,你諗下個金拱門啲包呀,薯條呀,都唔會變壞嘅,連細菌都生長唔倒嘅哩,究竟可以係幾毒嘅嘢,我真係不敢想像。仲有啲腸仔呀,餐肉呀,衣啲都好毒嫁,個肝咪食食下真打柴囉

熱氣,辣油
煎炸嘢食,辣嘅油,早餐整個蛋牛治烘底,lunch 食個乾炒牛河,夜晚整個酸辣麵,醒之前食啲薯片。香港人都係鍾意熱氣嘢,仲有身體有一個趨勢就係有熱氣仲會想食啲肥膩嘢,所以都難搞嫁,生哂暗瘡呀,又好易頭痛,火爆呀。

飲酒
飲酒好傷肝,一嚟係啲酒唔靚,兩嚟係飲得太多。所以我只飲靚酒,啤酒好少係靚嘅,少飲少飲

缺乏運動
運動最佳的幫助是加強血液循環。肝臟血,當肝嘅血都得以循環全身,當中的氣都得以疏泄到全身。所以運動好疏肝,定期做下運動個人就無咁躁底。所以各位兄弟都要得閒帶囡囡去做下運動,比錢佢去玩下yoga,保證少啲煩惱。

oct