網友問:「如果141環保口爆 幾個禮拜出現紅點 會有機會中招嗎?」

唔知大家有冇試過係141揾囡囡?今次嘅男事主係揾囡囡嗰陣冇事前check清楚對方有冇性病就環保口爆,點知之後就發現出現紅色點點,網友呢個時候先驚中招,於是上網揾其他網友求救,我哋一齊睇吓佢嘅經歷。

巴打上一樓一 環吹套屌

事主係今年8月同9月上咗141揾囡囡,一共幫襯咗兩次。

佢話:「第一次試完幾正,於是第二次食過返尋味再叫多次,一時貪方便諗住上次冇事於是環吹套屌咗」

幾星期後出紅點,上網求助點算好?

之後佢就繼續話:「幾個禮拜之後個身開始出紅色一點點嘅嘢,似係紅疹。而家未有時間去醫院檢查,有冇巴打知道似係咩?😭😭」

環保吹都有機會有性病㗎

其實環保吹都有機會中招㗎!因為無套口亦會存在感染性傳播疾病嘅風險。除了愛滋病之外,亦有機會感染疱疹(生粒粒)同性病疣(椰菜花)等嘅性病。所以即使後面帶安全套做都冇用啦

咁有咩建議俾依位事主?

見到巴打話未有時間去醫院檢查,其實而家網上有唔同類型嘅性病快測包賣,建議呢位巴打買一set驗住先,如果出陽性結果都要去醫院求診呀!

性病自我檢測推介:

GenesPrint 常見性病快測包(HK$218)

GenesPrint 性病快速測試套裝:

  • 梅毒螺旋體 抗體檢測試劑盒
  • 陰道滴蟲 抗原檢測試劑盒
  • 淋球菌 抗原檢測試劑盒
  • 沙眼衣原體 抗原檢測試劑盒
  • 人類免疫缺陷病毒(HIV)I/II 型 抗體檢測試劑盒

GenesPrint 性病快速測試產品優點:

  • 5分鐘得知結果
  • 無需血液
  • 98%以上準確率
  • CE認證

Jdailymall有售:https://www.jdailymall.com/?s=genes&post_type=product

雅培 Panbio HIV Self Test 愛滋病自我測試劑(一次裝)(HK$288)

雅培係 1985 年推出第一個獲得美國食品藥物管理局 (FDA) 核准嘅愛滋病毒抗體血液檢測。

  • 專業使用者準確度: 靈敏度 100%;特異性 99.9%
  • 一般使用者準確度: 靈敏度 95.1%;特異性 99.6%

簡單嘅指尖採血檢測程序,易於使用。

19Toys有售:19-toys.com/collections/latest-products/products/panbio-hiv-self-test

—————————————————————————————————————

如果今次冇事相信都會知驚啦,其實而家市面上有一個叫「口交片」嘅產品好似安全套嘅一種安全性行為工具,上141保障雙方記得要「套吹套屌」啦

OLIVIA 奧莉維亞 香味 6 片口交膜片

口交膜片是一片如紙般的乳膠膜片,用作口交時與陰道或肛門的阻隔,享樂之餘亦保持衛生。很多性病均可從口交中傳染,所以使用口交膜成為普遍的安全性行為工具。

OLIVIA 奧莉維亞 加入不同的顏色及味道後,令使用口交膜片更有樂趣,一盒有6片!

oct