『健康飲食』素營的『吉列牛排芝心丼』

正所謂:「三分運動,七分飲食。」
今日請到有型既健身教練Mike同大家分享一下,點煮呢個好味又好食既芝心丼~
大家襯週末一齊整下啦~~~

首先睇下有啲咩食材先:

素牛肉1 包
素芝士5 克
雞蛋3 隻
雞蛋3 隻
白飯1 碗
洋蔥1 個
味醂3 湯匙
高湯250 毫升
1 棵
日本醬油2 茶匙
蔥 1 棵
適量
黑椒適量
生粉1 湯匙
適量

STEP 1 以少量鹽及黑椒把素牛肉調味,拌勻。

STEP 2 再適量放入生粉及水,輕輕拌勻。

STEP 3 把一個手掌心份量的素牛肉放在手心,輕輕在中間位置壓下一個凹位,並放入適量的素芝士。

STEP 4 之後再預備另一份同等大細的素牛肉,放上並壓實,留意邊位,不要讓芝士流出。

STEP 5 先沾上生粉,然後雞蛋,最後沾上麵包糠,確保每一面都裹好。

STEP 6 放進氣炸鍋預設溫度約180,烤8分鐘後,需要反轉另一邊繼續氣炸多7分鐘左右,讓兩邊平均受熱變金黃色。

STEP 7 把洋蔥切好(粒或條狀)、蔥剪成蔥花備用。 洋蔥落鑊,炒至軟身。再放上一杯高湯、味醂。

STEP 8 之後倒入日本醬油調味拌勻。

STEP 9 吉列素牛扒切件放進醬汁,把兩隻雞蛋搞勻倒上面。

STEP 10 調細火,蓋上鑊蓋,看到雞蛋為差不多半熟狀態就關火。

STEP 11 緩緩放上飯面。把蔥花放上,完成。

食譜來自:教練🏋🏻李浚澧
👉🏻https://instagram.com/mike_mice?igshid=1ea1xsoeppx10
👉🏻https://www.facebook.com/mikelee40/

oct